Table Manner
On Min-jae's birthday, his lover Geon-woo book a restaurant. It was Hyun-soo, the former lover of Min-jae and Chef who appeared in front of the two people at the restaurant. Although the two pretend they don't know each other, a strange atmosphere emerges between the three.