Speechless
A young westerner is found naked at a riverbank near a remote area in Southern China. He wakes in a state of speechlessness but feels a mutual and peculiar familiarity with the nursing assistant, Jiang. In order not to have him sent to the mental asylum, Jiang saves him and takes him to his uncle's village. The slow unfolding of the past events brings Jiang to discover that the man's muteness is related to a man he was once deeply in love with. Sensitive and moving, this story is not just about gay love, but love it self. Those who've been through it, would understand.