He's Out There Somewhere
He embarks on a lonely journey looking for his other half. After a serious accident, Mu Ran suffers from amnesia. From then on, he becomes addicted to promiscuity. Following his friend's advice, he meets Su Chen, a Taiwanese masseur undergoing rehabilitation therapy. Their dates quickly turn into affection, but he can't remember their past relationship. On this day, he decides to travel and comes to Su Chen's hometown in Taiwan...