Countdown to Yes
“I'd rather be your best friend forever than a lover who might break up one day.” Minato Yokoi and Wataru Nakano have been close friends since high school. But in Wataru's heart, his feelings for Minato have long crossed the line of friendship. To bury this love, Wataru cuts off contact for three years—until Minato returns to their hometown due to a job transfer. At their reunion, Wataru’s suppressed feelings overflow once again, while Minato suddenly suggests, “Why don't we live together again?” With Minato's straightforward advances, Wataru is torn between accepting cohabitation and protecting their friendship.