Countdown to Yes Episode 5
Unable to resist Minato’s invitation, Wataru finally agrees to a stay-over date. Camera in hand, they roam the streets together once more. Watching Minato’s gentle smile—just like old times—Wataru finds his feelings on the verge of overflowing.