Countdown to Yes Episode 2
Faced with Minato’s sudden proposal to live together, Wataru remains calm on the surface while his heart wavers. At a reunion gathering, Wataru quietly gives a bouquet of the same flowers Minato once gave him—gently awakening the feelings left unspoken since their student days.