Stories of Our Lives
The country is Kenya. The theme is gay, lesbian, bisexual, transgender, and intersex. The characters are high school students, farm workers, researchers. The stories are dramatizations of real-life events in the country where laws stigmatize and criminalize homosexuals. The filmmakers are brave souls defying unjust and inhumane circumstances and risking their lives to present these stories to the rest of the world. The film is inspirational.