A Pipe Dream
Peter looks forward to a night of passion with his friend Michael, but his roommate's presence and skeptical gaze leads to all sorts of accidents. Will Peter's dream get fulfilled, or will he go to bed full of regrets? Written and directed by Ethan Wayne Smith, this comedy depicts the comedic everyday life of modern dating culture.