Family Plan
No longer teenagers, Jeongmin and Yoonseong meet and catch up after nine years at a coffee shop. Jeongmin is getting married soon, and shares the news with Yoonseong as they reminisce on their youth. This reminiscing brings up a promise they made: to have a child that looks just like them.