Poetry for the Dead
Ji-woo can't help but watch Hyun-joo's face on the screen; replaying their unfinished film has become Jiwoo's way of dealing with Hyun-joo's passing. One day, Ji-woo visits Hyun-joo's sister, and she asks her to finish the film together as a way to mark their love.