Kiseki in Tokyo Chapter2
It's autumn in Tokyo, and when P, a long-time resident, takes his best friend Beboy on a sightseeing tour, they are unexpectedly joined by twins Pan and Plai. The four young boys begin to spend time together in the city, making precious memories together.