Close Friend S3: Soju Bomb
Five Thai boys have followed their dreams of becoming stars all the way to Korea, but their record company gives up on their project and shutters their group. Before flying back, the group throws one last drunken party. However, after a night of drinking, the five of them wake up in Busan with no recollection of the night. How will their journey end?