A Man Who Defies the World of BL
Mob, a university student who despises romance, lives in a world where nearly every man ends up in a BL relationship. Determined to stay single, he uses comically silly excuses to escape any romantic setups. Last season, he failed to confess to his classmate Kikuchi before his departure overseas, leaving him with deep regret. Now, Mob vows again to avoid love, yet BL scenarios keep surrounding him. His younger brother Ayato worries about his odd behavior, while Hatano, a persistent high schooler with a crush, is determined to challenge Mob’s resistance and change his view on love.