One day, Mob(Atsuhiro Inukai), a college student, realizes that he lives in the world of a BL manga, where the handsome men are approaching him harshly and the ''BL love flags'' are rising every minute. As a straight guy who likes girls, Mob struggles and fights against the hot attackers desperately. (The original manga has become a hot topic on Twitter and pixiv.)