The crew comes to a beach as the production of 2 Nights officially begins. Ait slips into James room, and the two finally acknowledge their love for each other. Their spectacular kiss seems to last for an eternity. The relationship would have to remain a secret, though, for it may ruin Ait’s career overnight. On set, the two are cautious in keeping their distances even though an urge presents itself now and then. As careful as they are, Marco soon discovers a photo of them secretly kissing.