A call from Ait in the night accelerates James’s heartbeats; the two endlessly chat about life and their love life. What follows is a morning call, a meticulously prepared breakfast, and going to work together. The two are falling in love with each other like teenagers. But as the relationship continues to develop, producer P’Tee bursts their bubbles by warning James to keep his distance from actors, lest he falls into deep water.