Mr. Leather
In 2018, the second edition of the Mr. Leather Brazil competition happens. The title is being disputed by Dom PC, Kake, Deh Leather, Maoriguy. The winner receives the ribbon by the hands of Dom Barbudo, the first Mr. Leather in the country, and has as task to promote the culture of leather during the next year. The contest is stirring the spirits of the gay fetish community of São Paulo.