Dance and prostitution play the same role for Cristhian´s body; virtuosity, desire, technique, and sex intertwine, granting coherence to a way of life that offers many answers to few questions; a leitmotiv that reconciles opposites and contradictions; answers that are sometimes painful, like all truths.