It's the late 90s in Angeles, Pampanga, almost a decade after the eruption of Mt. Pinatubo. Felix Salonga, a friendless achiever, is bent on topping his class to elevate his status from a resettlement area. Magnus & Maxim Snyder, half-American brothers, want nothing but to escape life from the Philippines with their prostitute mother and live with their American GI father in the US. The Snyder brothers each have their own way of reaching this dream. One struggles to finish high school with the promise of America after graduation while the mischievous one has a dark, sinister plan. As Felix develops a relationship with the brothers, he unearths desires within him he never confronted before. He slowly learns that behind the manicured lawns of “Little America,” each of his actions can lead to fatal consequences.