My Bromance
Being brought up in a broken family that never took care of him, Golf turned into an aggressive boy. One day, Bank, a young lovely boy, enters Golf’s life and becomes part of his family. But, he has difficult adapting to this change and, at first, does not accept his new brother. They eventually need to learn how to live together, overcome their obstacles together, and understand the true meaning of the word 'Brother'.