Flower Boy
When a cold-hearted, playboy Vice President sets out to save his collapsing company, he captures a beautiful young man from a rare flower tribe—an enchanting being whose natural fragrance mesmerizes everyone around him—to create a revolutionary perfume. But he soon discovers that the fragrance blooms most powerfully only in moments of true love. Determined to exploit this secret, the Vice President schemes to steal the young man’s heart, unaware that behind the delicate beauty lies a poisonous thorn—one who harbors a calculated desire for revenge against those who destroyed his village, including the man he is beginning to fall for.