To save his company from bankruptcy, a cold-hearted and cynical CEO sets his sights on a legendary being and kidnaps Kesorn, a stunningly beautiful young man from the 'Flower Tribe.' Kesorn possesses an irresistible natural scent that stirs the deepest desires of the human heart, and the CEO attempts to use this scent to create a revolutionary perfume. However, he discovers that the fragrance only fully blooms when true love blooms. As a result, a meticulously planned romantic pursuit begins, while Kesorn's hidden plan for revenge unfolds simultaneously. In this deadly romance of seduction and betrayal, who will emerge as the ultimate winner?