Top academic champion Book lives a disciplined and rational life, excelling in every subject with precision. In contrast, Frame—one of the most popular students on campus—avoids studying and spends his time dating different girls. With completely opposite personalities, their worlds collide when a teacher assigns them to a tutoring program. When Frame teasingly asks, 'Want me to teach you about love?', what began as an unlikely pairing starts to spiral beyond expectations.