Returning to the countryside for summer break, Asahi is surprised to find a handsome French exchange student, Louis, now living in his home. Louis has come to learn the art of traditional Japanese tea-making, bringing with him an open smile, gentle whispers, and an unexpected closeness that unsettles Asahi's simple, guarded heart. As they spend their days crafting tea and sharing everyday life, the distance Asahi once kept from others begins to dissolve—drawn into a warmth that feels both unfamiliar and impossible to ignore.