Tour is the most popular boy at his all-boys school, effortlessly drawing attention wherever he goes. Yet the person he cares about most is Prime—his childhood friend and gaming partner. Though they share a close bond, their relationship has always stayed within the line of 'just friends.' But when a playful request for a kiss turns into something more, the unspoken tension between them begins to shift. Perhaps this time, they won't be able to remain just friends.