Perfection-driven executive Ryo Inukai is stunned when he discovers that his new subordinate, Mashiro Shiraishi, looks exactly like his favorite male idol. To make matters more complicated, Ryo is assigned as Mashiro's direct supervisor. Faced with a junior who clings to him like a devoted pup, constantly seeking praise and approval, Ryo's professional composure begins to waver. When 'wait' is no longer just a workplace command, this office dynamic between master and loyal subordinate evolves into a charged game of restraint and temptation—one that may blur the boundaries between discipline and desire.