Minato, a photographer, meets a drunk veterinary student named Shizuma at a bar. He is drawn to Shizuma and they spend the night together at a hotel, but when Shizuma wakes up, he remembers nothing! Enraged, Minato declares that he will win Shizuma's heart and makes a bet with the bar staff, but can he succeed?