Recently heartbroken Shizuma Ikushima goes to a bar with his college friends to unwind. Tipsy and seeking distraction, he strikes up a conversation with the photographer Minato Mito, and the two hit it off—ending up in a love hotel together. The next morning, Shizuma remembers nothing. Furious, Minato makes a bet with his friends: “I’ll make him fall in love with me!” Determined to heal Shizuma’s broken heart and then cruelly abandon him, Minato begins his dangerous game of love.