New Aniki and Me: Hot Blood, One Ball
Takuma embarks on a long journey to find his half-brother whom he has never met. After his father passed away, he left a will stating that only after finding his brother can Takuma inherit the family business of the construction company. Takuma followed the clues to a town called 'Aniki Town' and started investigating at a public bathhouse called 'Ani Oniyu'. A story about brotherhood, body, and fate unfolds.