Closet Monster
A fresh take on the coming-of-age story, this surreal tale follows the artistically driven Oscar hovering on the brink of adulthood. Struggling to find his place in the world after a rough childhood and haunted by images of a tragic incident, Oscar dreams of escaping his small town. After he meets a mysterious and attractive new co-worker, Oscar follows the guidance of his pet hamster Buffy and faces his demons to find the life he wants.