A man is numbed by being preached by his supervisor and his priest. He doesn't know if God exists in him. One day, a black-clothed man appears and starts to linger around him. The black-clothed man throws eggs at him as a ritual and makes him reborn in front of God. This film is both a fantasy and a mystery and presents the confusion of faith and sexuality.