My Two Dads and a Secret
Kite and Hiro are a gay middle-aged couple with a daughter named Shizu, born with the help of a lesbian best friend Erika. The two men have taken great care in raising Shizu, but are shocked to find out she has a boyfriend and is pregnant, and struggle to keep their own relationship together while grappling with their new reality.