The New Tenant
Nader, who fled Egypt for the United States, has been living in New York City for a short time, but has been brought to Boston by a terrorist incident. Moving into an apartment with three complete strangers, he tries to minimize his presence and sever his ties to the past, but cannot escape the darkness within. The confusion of his identity, the stress of his trauma, and the secrets he tries to keep buried gradually push him to the brink of an emotional breakdown.