Come Undone
Mathieu is on vacation with his family when he meets Cédric, a teenager his own age. From a passionate kiss, the two quickly fall in love, dancing naked in the sun, swimming naked in the moonlit night, and reveling in the freedom and excitement of youth. Will this summer love be a short-lived passion? Or will it be a love that will last forever?