Road Blocked Ahead
Aisha, a professional photographer, drives alone to Fort Saputara to shoot an advertisement, but her car breaks down on a remote country road. She meets Meera, an innocent and enthusiastic college student, who helps her repair the car and accompanies Ayesha for a long day, and a soul connection seems to have been made...