Salty Blue
University student Mitsuki Ayase has always had a crush on her best friend Umi Hoshino but kept her feelings to herself. One day while at an onsen, while listening to Umi talk about her love life, a swell of complicated emotions fills Mitsuki's heart. Will something more than steam rise between the two friends?