Eternal Butler
After Ever 9 from Eternal AI suffers a defect, the leader Ever 4 is reassigned for advocating robot rights. Confronted with the outwardly rebellious yet inwardly lonely and love-starved young master, Bushi Lo, Ever 4's quirky personality behind his glasses gradually comes to light as their interactions escalate.