The Nipple Talk
Pony likes to talk about erotic topics on her podcast. She's friends with a gay man and a lesbian woman, and the three of them often meet at Mama's bar to talk about relationship issues. Despite their differences, the four of them share in the joys and pains of love while searching for relationships they feel comfortable in.