Our Youth
Jin Minase was an exemplary high school student who hated Haruki Hirukawa, a delinquent who led the troublemakers in school. Deciding not to get involved with the delinquents, Jin lived his life as a spectator. However, after finding out about Haruki's secret, the two quickly get intimate.