Perfect Propose
Hirokuni Watari, a cog in the corporate machine, faints on the street one day and ends up meeting Kai Fukaya, someone he hasn't seen in twelve years. With Kai having no place to stay, he ends up staying with Hirokuni and making home-cooked meals for him to soothe his exhaustion.