Scratch That
Since his boyfriend left him, Yotam hasn't slept alone. He developed an obsession for dating apps and spends his nights in the arms of strangers. One day he discovers he's been infected with an insufferable skin disease and realizes he's got no choice but to stop his way of living for a while. His journey into the midst of his first night alone will find him and his obsession in very dark and itchy places.