Good Loser
Losing the scholarship to the US, Good decides to travel around Thailand for one year. Upon arriving in Bangkok, he runs into Win Win who gets so drunk that he passes out. Good brings Win Win back to his hotel, but Win leaves soon after waking up without saying thank you. Win comes back and asks Good to let him stay over because there are no hotel rooms left. After getting to know each other, they can't help to kiss one another. The next morning, it turns out that it's not as good as Good thinks. Will he continue to be a loser in this romance? Or will he finally be a winner?