Losing again at an interview, Good feels frustrated. Win Win takes him to go on a camping trip. While enjoying the company, Good asks if they can go further in their relationship, and Win agrees without saying a word. But Win is still on the phone constantly and makes Good feel neglected. However, the biggest problem is that Win hasn't come out to his parents. Due to the threatening call from his mom, Win does something unexpected.