Tulsa, Oklahoma is a city in the midst of the US’s Bible Belt with almost 400,000 inhabitants, over 4,000 churches and just one gay and lesbian youth centre. This is the meeting place for Larissa, Ben, D and other youths who, because of their decision to live gay, lesbian and transgender lives, are either not accepted or, on the contrary, have received strong support and unconditional love from their families. They try to find their gender identities, love and be loved in an environment pervaded by religious fundamentalism.