Smoke
Jung-hyun falls in love with his classmate Hang-gi and the two develop a passionate and intimate relationship. The relationship, however, remains a secret as they're in an all boys' high school. One day, Min-jea bumps into them whilst they're making out in the classroom. All of a sudden, the precious relationship between the boys is at stake now….