Haruta Soichi returns to Japan after stints working in Shanghai and Hong Kong, a year after declaring his ever-lasting love to Maki Ryota. He resumes work at the Tokyo office with his boss Kurosawa Musashi and gets dragged into a huge project involving the entire company.