Nowhere to Go
The runaway high school students, Hyeon-su and Dong-gyu, are helped by Min-jung who is a member of the so called runaway family. Hyeon-su asks to go to a runaway family’s residence, but Dong-gyu opposes it, and Hyeon-su and Dong-gyu feel for each other as they depend on one another. Dong-gyu frankly confesses to Hyeon-su, but Hyeon-su denies his feelings and leaves Dong-gyu to head for the home of runaway family by himself.