Ugly People
Usually, Yong-hyeon is bullied severely at school. Yong-hyeon finds Seong-ho's secret while searching for an empty classroom. Since then, Yong-hyeon teases Seong-ho. Seong-ho, who is no longer able to endure, brings Yong-hyeon to the warehouse with bricks.