Ryan and Quinn, a gay couple living in an open relationship with Pancho is suddenly confronted by a reality during the pandemic: that they are all unhappy with the set-up. The ‘threesome’ tries to reconcile their feelings for each other. What ensues conveys the intricacies of the men’s complicated relationship abound with love, pain, secrets and lies.