Kyle is trying to finish his screenplay while on quarantine. He starts to feel and see weird things in his apartment, even facing his exact facsimile. Is the double a projection of himself, a figment of his wild imagination or a manifestation of his psychological breakdown? What follows is a spiral between fantasy and reality.